BÄST OCH SAMTIDIGT INTE

Haha.Ponnyn herregud. Tävlade igår, gick hur jävla bra som helst! Hon var bäst, helt otroligt alltså.Vägrade BARA en gång på första hindret i LD:n sen hoppade hon allt och i LC:n rev vi ett i omhoppningen bara , helt otroligt hon har fan inte hoppat så på ett år precis som förut var de, hiihi glad ja blir! Fast nästa gång kan de ju vara stopp igen vem vet men ändå! Fast man får rida lite galet hah, fort gåre. Menmen =D
Däremot tog det 1 timme & 45 min att lasta.. ÅHHHH vad trött ja blir hon bara MÅSTE ha något som hon inte gör som hon ska, hon har jämt vart lästlastad inget har hänt bara sådär helt utan anledning. Stegrar, typ slänger sej, stegra till och med över en gång. När hon kommer på är hon aslugn sen.

Last tränade idag, gick på efter kanske 5 min, sen nästa gång så tog det 1 timme?! blir galen tror jag.
Och min öra gör ont och min tå är mos,haha. cepeponny ibland alltså.
tur att hon e söt haha. Nämen så jävla glad att hon hoppade iallafall! helt sjukt :D Fast nu kommer vi ju då inte iväg på träningarna och tävlingarna längre istället, typ bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0