HESTEN

gick ganska bra att rida förut, fast hon var lite jobbig. Måste byta bett ett par dagar känner jag, har redit med det raka nu i 2 veckor kanske, så får bli det tredelade ett par dagar efter onsdag. Hon var väldigt jobbig att ställa i högervarv (som vanligt) och höll galoppen dåligt i höger efter ett tag. Gjorde värsta cepesprången, hah. Är så träligt i höger, hon ställer verkligen inte ordentligt, känns som kroppen är på flera olika ställen, jättejobbig att hålla på en volt, och så sitter man konstigt. Hade alldelles för länga stigbyglar med, hur fan kunde ja hoppa med dom i lördags?! hah.
Men men ganska fin ändå. Smörjde alla sakerna sen, fast städade inte bland grejerna. Får bli imorn och onsdag istället.
Stretchade och masserade litegrann också.

Och nu snart kommer min älskling hit och sover hihi <3
och imorn orkar jag inte skolan, busigt hih tar och sover istället, höhö! Ska dansa på idrotten, och jag skulle ju visst kommit på lite steg, 80-talsdans? hah neeeej de går inge bra så nej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0