HOPPTRÄNINGEN

gick hur bra som helst! =)
Lastningen dit tog kanske 20 min så det var ju bra. Hem tog kanske 5 min, hade en lampa i tansporten eftersom det blir så mörkt och sen stog vi mot en väg eftersom hon hela tiden försöker gå på sidan. Och gick ju väldigt bra, duktiga ponny glad ja är på henne idag hihi. Hon har skött sej helt sjukt bra! Hoppningen gick asbra, hon kändes jättefin och hon stannade 2 ggr i början på ett litet kryss sen inget mer. Hon är ju så himla känslig så fort ja tar för mycket eller gör så det inte passar henne kan det ju ta stopp. Men sen hoppade hon så jävla bra! Hoppade allt och lugnt också, jag kunde ridit bättre men en runda var helt underbar, det mesta stämde bra och det gick lugnt och fint :)!
Så kul att det äntligen går lite bra, sen kan det såklart gå tillbaka och vara stopp på allt så ska ju inte hoppas för mycket haha.

bilder och filmer kommer senare. Nu ska jag plugga matte, prov imorn ja fattar noll men aja ,och kolla kungarna av Tylösand så bra haha ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0