ponnyn <3

Är för go. Igår hoppade vi på banan en bana på 3 hinder då det stog uppställt kollade inte på något bara hoppade, inte högt såklart men vad gör de när de bara är så underbart att hoppa med min ponnyplutt. Idag red vi på gärdet och lika go var hon idag, jättemjuk och fin och så blev det några snabba galopper. BÄSTA PONNY ! vad jag älskar henne.

Nu har jag iallfall kommit hem efter ridning och hovslagare och duschat och fixat lite. Blir ner på stan med jenny och mican  tror ja och även lösa ut puttebandet. PUTTE IMORN! fan vad najss, suger dock att jobba men äch kör på helgen ist ;) Och senare blir det hem till min älskling som också är för jävla bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0